PostHeaderIcon Aż sześć osób na stanowisko burmistrza!

Do poniedziałku, 6 lutego, do godziny 16.15 w siedzibie komisarza wyborczego w Bydgoszczy mogły się rejestrować komitety wyborcze w związku z przedterminowymi wyborami burmistrza miasta i gminy Mrocza. W biurze komisarza zarejestrowało się 6 takich komitetów.

Wszystkie komitety wyborcze zamierzające uczestniczyć w wyborach przedterminowych na stanowisko burmistrza gminy Mrocza miały obowiązek zawiadomić komisarza wyborczego w Bydgoszczy o utworzeniu komitetu wyborczego i zamiarze zgłoszenia kandydata na burmistrza w terminie do 6 lutego, do godziny 16.15. Komitety wyborcze wyborców tworzone są przez obywateli mających prawo wybierania w wyborach przedterminowych burmistrza gminy Mrocza.

W biurze komisarza wyborczego w Bydgoszczy rejestracji dokonało aż 6 komitetów wyborczych. Następnym krokiem jest utworzenie miejskiej komisji wyborczej do przeprowadzenia wyborów. Jej siedziba znajdować się będzie – zgodnie z obwieszczeniem pełniącego funkcję burmistrza miasta i gminy Mrocza Bolesława Grygorewicza – w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy, pok. nr 308 (II piętro). Komisja ta musi być powołana do środy, 8 lutego. Dopiero po utworzeniu miejskiej komisji wyborczej możliwa będzie rejestracja kandydatów na stanowisko burmistrza, co musi nastąpić do 15 lutego, do godziny 24.00. Poniżej przedstawiamy szczegółowe dane na temat utworzonych komitetów wyborczych.

Skrót nazwy komitetu wyborczego Siedziba komitetu wyborczego Imię i nazwisko pełnomocnika wyborczego Uwagi
KWWWM
ul. Postępu 2c/15
89-115 Mrocza
Adam Baranowski Postanowienie komisarza wyborczego nr 671/12 z 27 stycznia 2012 r.
KWW „LESZEK KLESIŃSKI”
ul. Sportowa 4
89-115 Mrocza
Andrzej Władysław Skowronek Postanowienie komisarza wyborczego nr 686/12 z 30 stycznia 2012 r.
KWW DARIUSZ MASIAK ul. Słoneczna 6
89-115 Mrocza
Jaromir Jarosław Waleryś Postanowienie komisarza wyborczego nr 689/12 z 3 lutego 2012 r.
KWW LIDII SKIBA ul. 30 Lecia LWP 20A
89-115 Mrocza
Katarzyna Maciejewska Postanowienie komisarza wyborczego nr 691/12 z 3 lutego 2012 r.
KWW MARIUSZ KACZMAREK
ul. 27 Stycznia 19
89-115 Mrocza
Mieczysław Ziołecki Postanowienie komisarza wyborczego nr 697/12 z 6 lutego 2012 r.
KWW NASZA GMINA ul. Kościuszki 70B
89-115 Mrocza
Maciej Wojciech Czekalski Postanowienie komisarza wyborczego nr 698/12 z 6 lutego 2012 r.
Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 
Komentarze (66)
wybory
1czwartek, 09 lutego 2012 13:48
mroczanka
Czy naprawdę nie ma nikogo innego na to stanowisko?C o chce reprezentować p.Skiba- niech zajmie się robieniem zastrzyków,albo p.Masiak-nie dał rady nauczać dzieci a tera chce być burmistrzem,p.Kaczmarek-na to stanowisko trzeba mieć jakiś wygląd i ogładę.Dajcie sobie spokój,bo do rządzenia gminą trzeba mieć głowę i niemałe znajomości w województwie, a wy przyniesiecie tylko wstyd gminie.
Wybory
2sobota, 11 lutego 2012 14:30
Marek
Tak naprawdę to ludzie przy głosowaniu zdecydują kogo wybiorą.I pewnie będzie dogrywka w drugim starciu.W tych trudnych czsach nic dobrego być BMIG.Brakuje pieniędzy na wszystko,a prawo ustawiają posłowie które chodzi po głowie.Tak naprawdę to cały system prawa samorządowego jest chory.Burmistrz ma prawa ograniczone,a radni sa bezradni.Tak to wszystko się kręci,z niktórymi zmianami które przegłosują radni.
wybory
3niedziela, 12 lutego 2012 01:01
ola
Kandydaci na stanowisko Burmistrza nie napawają nas optymizmem,mam tylko nadzieję że nasza społeczność potrafi "oddzielić ziarno od plew". Sytuacja naszej gminy jest trudna, z obawą czytam kolejne informacje o pożyczkach zaciąganych przez naszych "włodarzy". Chciałabym aby wreszcie w UMiG ktoś zrobił porządek z zatrudnianiem w trybie pozakonkursowym swoich znajomych, rodziny itp.Nasi urzędnicy chyba zapomnieli o tym, że pracują w jednostce budżetowej a nie na prywatnych włościach, przykłady można mnożyć np. zięć pani skarbnik na stanowisku p. Klesińskiego, syn byłego komendanta straży miejskiej w MGOKiR a gdzie konkursy i jawny nabór na stanowiska? Mam nadzieję że to się zmieni po tych wyborach, to standardy w innych samorządach a u nas ciągle pachnie nepotyzmem.
ale Lipa
4środa, 15 lutego 2012 01:16
....
Sadząc po Kandydatach to wniosek tylko jeden można wyciągnąć że o Kierowaniu Gminą mają takie pojęcie że za to można niezłe pieniądze dostać. Bo Menadżerem żaden z nich dobrym nie jest i nie będzie hehehe...
to samo w Nakle z p. Błońskim
środa, 15 lutego 2012 10:50
nakielanin
inż. na POkład. Układy i to wszystko bo nie jest to ani fachowiec od dróg, by zajmować się obwodnicą a tym bardziej od oświaty. Pensja też wysoka. Jak widać z rodziną można wyjść dobrze nie tylko na zdjęciu.
Męczybuła
środa, 15 lutego 2012 11:50
xxx
Męczybuła piecze placki i jest specem od pieczywa!Mimo to zasiada w komisji merytorycznej.
to nie jest normalne
środa, 15 lutego 2012 11:57
x
byle swój.
emeryt mikietyński do dzieła
5środa, 15 lutego 2012 14:56
zoz
Słuchając sesji, wysłuchałam wypowiedź byłego policjanta Mikietyńskiego. Kiedy przekształcano szpital organizował pikiety i wprowadzając -jako radny- mieszkańców w w błąd o likwidacji szpitala.Chaos w Nakle nie bagatela. Przyszedł czas sukcesów ,nasz organizator pikiet i dezorganizator informacji Mikietyński przecinał wstęgi w szpitalu.Robiąc sobie zdjęcia i umieszczając je w mediach.Teraz Lubaszcz, ciekawe co nowego wymyśli na emeryt ? Czyżby znowu rozpoczął okres pikiet i innych leperowskich zachowań?
wybory
6wtorek, 21 lutego 2012 01:52
Sawyer
Jak chcą niech startują. Po niektórych komentarzach widać już wypominanie dawnych czasów oraz tego co dzieje się obecnie cytuję: "p.Skiba- niech zajmie się robieniem zastrzyków,albo p.Masiak-nie dał rady nauczać dzieci a tera chce być burmistrzem,p.Kaczmarek-na to stanowisko trzeba mieć jakiś wygląd i ogładę."


Każdy jest mądry w ocenianiu innych. Pochodzenie, czy zajmowane stanowisko nie ma znaczenia. Jak mądrzy ludzie mawiają "Żadna praca nie hańbi". Trzeba się cieszyć że w ogóle są chętni. Myślę że są to osoby reprezentatywne, a przede wszystkim odważne. Nie boją się zdobywać nowych umiejętności i rządzić gminą... Chwała im za to! Swoją drogą przyszły burmistrz mógłby np. zrzec się wynagrodzenia za pełnione stanowisko albo przynajmniej wyrównać do średniej krajowej. Ciekawe gdyby nowy burmistrz zaczął od siebie i obniżył sobie pensję... To by dopiero ludzie patrzyli co? Wtedy wszystkim gęby by opadły.

Łatwo jest poniżać i krytykować. Skoro potraficie krytykować to sami wystartujcie w wyborach i pokażcie na co Was stać! Co do umiejętności menedżerskich można takowe nabyć i nie trzeba kończyć studiów. Mawia się, że wiedzę się zdobywa, a inteligencję się ma. Mógłbym tu jeszcze przytoczyć jedną mądrość, mianowicie: "Kiedy człowiek hamowaty, nie pomogą magistraty."
Człowiek zdobywa wiedzę i nowe umiejętności przez całe życie. Dajmy się wykazać ochotnikom. Pożyjemy zobaczymy.

Wystarczy tej zawiści i dwulicowości.
Trzymam kciuki za wszystkich kandydatów i... niech wygra Najlepszy ;)

P O Z D R A W I A M
wybory
7poniedziałek, 27 lutego 2012 13:35
Blaszka
Lidia Skiba, Lidia Skiba!

I wszystko na temat...
wybory
8poniedziałek, 27 lutego 2012 19:24
mieszkaniec mroczy
Skiba hahahaha i co będzie nam zastrzyki robiła??nie bądźmy śmieszni!!!!!!!!!!
wybory w Mroczy
9poniedziałek, 27 lutego 2012 20:14
wybory
Z tych wszystkich kandydatów również stawiam na panią Lidię Skibę.
Wybory w Mroczy
10poniedziałek, 27 lutego 2012 20:45
Marcin
Oczywiście, że oddaje głos na Panią Lidia Skiba, ponieważ afirmuje, że młodzi zaprzestaną uciekać w przestępstwa, gdy będą mieli zajęcie, które przyćmi, bądź wyeliminuje myśli przestępcze. Liczę, że Pani Lidia zrobi porządek i pokarze społeczeństwu, że wystarczy krok, aby ludzie uwierzyli, że mogą być w czynieniu dobra lepsi. Wiara:))
afirmacja
środa, 29 lutego 2012 12:21
x
Ciekawe na jakiej podstawie p.Lidka deklaruje, że zajęcie się czymś "wyeliminuje myśli przestępcze" u młodych? Po pierwsze sam jestem młody, mam bardzo szerokie grono znajomych i przyjaciół i jakoś nie zauważyłem myśli przestępczych u nikogo (mimo, iż wielu nie ma pracy) A po drugie, jak się niestety okazuje nawet, kiedy ma się zajęcie można trafić za ###.
wybory
11poniedziałek, 27 lutego 2012 21:28
wybory
Chęci to nie wszystko...Pani Skiba nie ma pojęcia o pracy w gminie...zero przygotowania...obiecywanki przedwyborcze sa w tym przypadku nie na miejscu bo potem może być jej trudno czegokolwiek dotrzymać...zbyt słaba osobowość zeby cokolwiek zmienić.
Wybory
12poniedziałek, 27 lutego 2012 21:35
Mroczanka
Pani Skiba prowadziła działalność gospodarczą i pokazała, że nie potrafi rządzić w barze, a co dopiero w całej gminie, głosuję na pana Klesińskiego.
wybory
13poniedziałek, 27 lutego 2012 21:52
Mroczanin
Liczymy na panią. Trzymamy kciuki za zwycięstwo w wyborach.
wybory
14poniedziałek, 27 lutego 2012 23:06
Wiele
Ciekawe...na forach piszecie tylko o pani Skiba i panu Klesińskim...a tu ze wsi większość popiera pana Synakiewicza i ja również. mam nadzieje że zrobi w gminie taki porządek jaki zrobił w mleczarni na Osowej Górze!!!!
na burmistrza tylko Synakiewicz
15wtorek, 28 lutego 2012 07:30
mroczanin
Ja moi drodzy wiem jedno, wiem co zrobił Pan Krzysztof Synakiewicz kiedy został kierownikiem magazynu w renomowanej firmie. Kiedyś był tam syf i rozpiździaj, teraz jest ład i porządek i wierze że w naszej gminie też by mu się udało troszkę pozmieniać, uprzątnąć tych którzy na kilka stanowisk się po prostu nie nadają, on ma jaja!!!!!!!!!! Panie Synakiewicz wierze w pana i wierzę ze się panu uda. Pozdrawiam
Syunakiewicz Synakiewicz Synakiewicz
16wtorek, 28 lutego 2012 07:33
mroczanin
kto pokieruje się rozumem zagłosuje właśnie na Pana Synakiewicza on wie co w nasze gminie trzeba zrobić i komu utrzeć nosa!!!!!!! Pytanie dla wszystkich dlaczego Pan Klesiński nie został pełniącym obowiązki po Panu Gozdku???????? hm hm odpowiedz prosta :):):)
gość
17wtorek, 28 lutego 2012 08:26
gość
To dopiero dobre "wiem co zrobił Pan Krzysztof Synakiewicz kiedy został kierownikiem magazynu w renomowanej firmie. Kiedyś był tam syf i rozpiździaj, teraz jest ład i porządek..."
Człowieku, co to za porównania, czy ty masz pojęcie o funkcjonowaniu samorządu, kontaktach z innymi instytucjami, reprezentowaniu na zewnątrz, itp.
Samorząd to nie magazyn mleczarni
wybory
18wtorek, 28 lutego 2012 11:07
mroczanin
samorząd czy magazyn...zgadzam się że jedno z drugim nie ma nic wspólnego ale najważniejszy jest cel do zrealizowania...czy pan Synakiewicz przejmując magazyn miał o nim jakiekolwiek pojęcie?????pewnie nie ale dopiął swego i osiągnął zamierzony cel...znam ludzi którzy tam pracują i jedno wiem - że liczą na jego przegrana tylko dlatego żeby ich nie zostawił...takiego gospodarza jak on już nigdy nie będą mieli!!!a ja mam nadzieje, że zostanie on gospodarzem w naszej gminie...a co do kierowania samorządem to myślę że pan Synakiewicz ma bardzo obszerną wiedzę i nie jeden by się zdziwił...pozdrawiam
wybory!
19wtorek, 28 lutego 2012 13:40
wyborca
jeśli ktoś obserwuje sonde to widzi jawne oszustwo synakiewicza.. co kilka sekund pobija sam sobie chyba glosy.. nie chcemy nieuczciwych ludzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Synakiewicz na burmistrza!!!!
20wtorek, 28 lutego 2012 13:53
mroczanin
Kolego wyborco, sondę samemu sobie nie można podbić, doucz się najpierw później pisz!!!!! Jeśli oskarżasz kogoś o oszustwo to na to musisz mieć pewne i mocne dowody. Ja po prostu myślę że ludzie w końcu przejrzą na oczy, wierze w nich a oni wierzą w Synakiewicza!!!!!!!!!!!!! Ty nie masz pojęcia o magazynach o logistyce o kierowaniu całym mlekpolem a on ma bo tak właściwe cały zakład jest na jego głowie także najpierw sie zastanów później pisz!!!!!!!!! pozdrawiam
wyoby!
21wtorek, 28 lutego 2012 14:08
wyborca
hehehehe ..... dobre zna się na mleczarni.. a podbijać sobie można jest wiele sposobów..
Synakiewicz na burmistrza!!!!!!
22wtorek, 28 lutego 2012 14:27
Mroczanin
tak to daj sposób to mu pomogę:):):):):)
Sonda - wybory w Mroczy
23wtorek, 28 lutego 2012 15:23
Mroczanka
To nie są żarty, to jest walka o poważne stanowisko w naszej gminie. Aż serce ściska, że dwóch kandydatów nieuczciwie podbijają sobie głosy. Wczoraj w godzinach wieczornych jeden, a dzisiaj drugi.
Synek idź dalej...
24wtorek, 28 lutego 2012 15:27
mroczanka
to nie jest podbijanie głosów. Po prostu ludzie dopiero zauważyli że jest takie coś jak sonda w nakielskim czasie. Dlaczego wszyscy krytykują???? a nie powiedzą np. "super Synakiewicz super i oby tak dalej...."
sonda
25wtorek, 28 lutego 2012 15:33
Mroczanka
Tego czy robią to sami kandydaci nie wiemy więc nie oceniajmy i nie oczerniajmy bo jest to nie uczciwe. Dostęp do komputera ma każdy więc sądzę że wyniki sądy są w tym przypadku "zasługą" nadgorliwych wyborców. Poczekajmy do niedzieli i wszystko się wyjaśni.pozdrawiam
wybory
26wtorek, 28 lutego 2012 15:34
Mrocza
Stawiam na Lidię Skibę.
sonda
27wtorek, 28 lutego 2012 16:11
Mrocza
Tylko dziwny jest fakt, że wyborcy tych dwóch kandydatów skrzyknęli się i przez kilkadziesiąt minut nabijali głos równo co kilka sekund, a później przykładowe trzy głosy przez cały dzień. W takie bajki ja nie wierzę. Pozdrawiam.
sonda wybory
28wtorek, 28 lutego 2012 16:19
mroczanka
stawiam na Pana Krzysztofa Synakiewicza, niech się młodzi wykażą
sonda
29wtorek, 28 lutego 2012 16:27
mroczanin
Stawiam na Tolka Banana !!
wybory
30wtorek, 28 lutego 2012 16:42
(x)
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta! Swój głos oddam na P.Stankiewicza.
gówno prawda
31wtorek, 28 lutego 2012 16:51
helenka
nowemu burmistrzowi życzyć tylko dobrego samochodu( a to na pewno się spełni po miesiącu urzędowania )żeby się przejechał po drogach o których pewnie pojęcia UMiG nie ma i zobaczył by sobie nasze dziury a właściwie pola ...kto to widział żeby samochód zostawiać 2 km od domu bo przejechać nie idzie ....
przed wyborami pierdu pierdu ...a po wyborach -brak funduszy itd...my to dobrze znamy !!!!!!mieszkańcy wsi !
Do Pani Helenki
wtorek, 28 lutego 2012 17:35
rgdfdgdsf
PAni Helenka bardzo pięknie napisała. I bardzo mądrze!!!!!:):):):):):)
sonda
32wtorek, 28 lutego 2012 16:55
wyrza
Akurat z tego co wiem to za mieszkańcami wsi jest Pan Synakiewicz i jeśli mu się uda to na pewno do każdej wioski każdy dojedzie Pozdrawiam
leje się wazelina
33wtorek, 28 lutego 2012 17:01
chichotnik
Ciekaw jestem, ilu z tych, co te peany dla kandydatów wygłaszają tu, dostaje w łapkę, żeby tylko pisali to. Kampania pełną gębą, tylko argumenty kiepskie i bliżej buraczanej niż wyborczej
sonda
34wtorek, 28 lutego 2012 17:02
wyrza
właśnie zagłosowałam na Pana Synakiewicza oczywiście nic za darmo, mam nadzieje że nam drogę zrobi... Dobrze gada ale czy warunki finansowe gminy mu na to wszystko pozwolą zobaczymy pozdrawiam
sonda
35wtorek, 28 lutego 2012 17:08
konstantowo
ten co pisze o łapówkach pewnie sam je bierze:) normalnym ludziom takie rzeczy na myśl nie przyjdą. pozdrawiam
byc burmistrzem
36wtorek, 28 lutego 2012 17:43
z innej gminy
Burmistrzem może zostać każdy. Nie musi to być żaden uczony. Wystarczy mieć zawodówkę(lub umieć czytać) i trochę oleju w głowie do kombinowania. Burmistrz nie jest żadnym specjalistą od przepisów prawa samorządowego i innych, tylko rodzajem furmana, który rozdaje dyspozycje: ty zrób to, ty tamto, a ty to i owo ........... Od prawa to on ma za darmo kilkunastu prawników oraz zatrudnionych urzędników.
Tyle na moje widzimisię!!!!
sonda
37wtorek, 28 lutego 2012 17:53
śmieszek
Tak se patrzę na te wypowiedzi i się zastanawiam: były vice kontynuacja bezradności, p.Lidka bankructwo,p.Synakiewicz pracownik magazynu.Ludzie dajcie spokój niech wszystkich zwolnią i sami znakomicie zrealizują zadania samorządowe. Na spotkaniach populizm trafna diagnoza problemów,bolączek i chybione,uproszczone rozwiązanie.POPULIZM patrz WIKIPEDIA. ale lipa
być burmistrzem
38wtorek, 28 lutego 2012 18:06
z innej gminy
Ciekawe ilu i kogo powołają na zastępców?????????????
sonda
39wtorek, 28 lutego 2012 18:26
smieszek
pełno(tu p )mocników hehehhehehehehehehehe
nowemu burmistrzowi życzyć tylko dobrego samochodu( a to na pewno się spełni po miesiącu urzędowania )żeby się przejechał po drogach o których pewnie pojęcia UMiG nie ma i zobaczył by sobie nasze dziury a właściwie pola ...kto to widział żeby samochód zos
40wtorek, 28 lutego 2012 18:32
nowemu burmistrzowi życzyć tylko dobrego samochodu( a to na pewno się spełni po miesiącu urzędowania )żeby się przejechał po drogach o których pewnie pojęcia UMiG nie ma i zobaczył by sobie nasze dziury a właściwie pola ...kto to widział żeby samochód zos
nowemu burmistrzowi życzyć tylko dobrego samochodu( a to na pewno się spełni po miesiącu urzędowania )żeby się przejechał po drogach o których pewnie pojęcia UMiG nie ma i zobaczył by sobie nasze dziury a właściwie pola ...kto to widział żeby samochód zostawiać 2 km od domu bo przejechać nie idzie ....
przed wyborami pierdu pierdu ...a po wyborach -brak funduszy itd...my to dobrze znamy !!!!!!mieszkańcy wsi !
swybory
41wtorek, 28 lutego 2012 18:36
Vader
Bardzo ciekawe. Pan Synakiewicz tak sobie chwali pracę, którą obecnie wykonuje i startuje na burmistrza ? Coś tu nie hallo. Po co rezygnować z pewnej posady...
wybory
wtorek, 28 lutego 2012 23:26
wiele
Pan Synakiewicz chce pomóc gminie i to stawia za swój cel. Mieszkał w niej kope lat więc wie czego jej trzeba. Wiem że zrobi porządek i poszuka oszczędności tam gdzie trzeba ich szukać, zna mechanizmy i ma do tego pewne instrumenty które na pewno wykorzysta pozdrawiam
wybory
42wtorek, 28 lutego 2012 18:52
wybory
No właśnie, więc ma najwięcej do stracenia. Moim zdaniem w końcu ktoś kto nie startuje dla kasy tylko dlatego że chce w naszej gminie coś zrobić!!!!!!!!!
Wybory Burmistrza
43wtorek, 28 lutego 2012 21:34
Wyborca
Każdy z kandydatów na Burmistrza powinien mieć świadomość, że po czteroletniej kadencji zostanie z niej rozliczony, a w przypadku zaniedbań i zaniechań poniósł by konsekwencje (także finansowe), wówczas nie było by takiej walki o to stanowisko. Świadomość, że przez cztery lata "jakoś to będzie" i brak odpowiedzialności materialnej skłania wielu do kandydowania i podreperowania swojej kondycji finansowej. Gmina potrzebuje gospodarza na miarę ś.p. Wiesława Gozdka. Czy ktoś z grona kandydatów ma takie predyspozycje ? Czy ktoś z kandydatów ma dostateczną wiedzę i doświadczenie w pracy samorządowej ? Kierowanie gminą to nie tylko kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, niestety to jest coś bardziej złożonego.
wybory
44środa, 29 lutego 2012 10:06
mroczanka
A co sądzicie o p. Kaczmarku?
wybory
środa, 29 lutego 2012 10:32
wyborca
Mundurowy - może potrafiłby zaprowadzić porządek?!
też wybory
środa, 29 lutego 2012 11:48
też wyborca
Właściwie racja. Jeden mundurowy nam się wykruszył ...to może drugi???
sonda
45środa, 29 lutego 2012 11:24
mieszkaniec
konkretny,zdecydowany, ogólnie szanowany bez układów
fajna rodzinka żonka w aptece to myślę ze o niego chodzi
sonda
46środa, 29 lutego 2012 11:44
Waldek
hm p.Odrobiński tez mundurowy chyba takie same stopnie maja ???????
wybory
47środa, 29 lutego 2012 12:20
mieszkanka
Jak wogóle można porównywać p.Odrobińskiego z Kaczmarkiem.Odrobiński to gość inteligentny pod każdym wzgłędem,rodzina nieskazitelna,a Kaczmarek ma wiele do życzenia.ŻE żona pracuje w aptece to nie wszystko.Trzeba być elokwentny,kultularny,umieć z ludzmi rozmawiać.Po prostu mieć to coś,co ludzi przyciąga,a nie odżuca.
wybory
czwartek, 01 marca 2012 10:02
brzydkie
Ludzie dajcie spokój. Jak można takie rzeczy wypisywać. Co ma piernik do wiatraka tzn. rodzina do bycia burmistrzem. A tak na marginesie to rodziny się nie wybiera,rodzinę się ma.
wybory
48środa, 29 lutego 2012 14:08
mieszkaniec
to mówicie że Pan Synakiewicz to też lipny kandydat???? bo już nie wiem na kogo głosować. Mam nadzieje że dorgi na wioski zrobi tak jak obiecuje pozdrawiam
wybory
49środa, 29 lutego 2012 14:38
wyborca
A ja jestem trochę zawiedziony, że nie startuje w wyborach Pan Jarek Szulc z Witosławia. Uważam, że byłby to dobry kandytat na burmistrza. Ma doświadczenie samorządowe - był radnym gminnym, powiatowym, teraz jest członkiem zarządu powiatu. Posiada też doświadczenie w kierowaniu instytucjami - od kilku dobrych lat jest dyrektorem szkoły w Witosławiu. Jest osobą lubianą w środowisku, no i jest mieszkańcem gminy Mrocza. Uważam, że byłaby to bardzo dobra kandydtura. Może zdecyduje się w następnych wyborach.
wybory
50środa, 29 lutego 2012 17:32
gosć
Opinię na temat umiejętności zarządzania, rozwiązywania problemów czy kompetencji można wyrobić sobie na podstawie protokołów ze spotkań radnych dostępnych w internecie. Wiele jest w nich zapisów wypowiedzi p. Klesińskiego, Klebsa, Lange, które świadczą o znajomości potrzeb gminy, rzeczywistych problamów i realnych sposobach ich rozwiązania....niektórzy z kandydatów są tam chyba przez przypadek, a jak już są to wykazują brak kompetencji czy znajomości prawa. Szkoda, że nie kandyduje Pan Lange czy Klebs.
Spójrzmy na osiągnięcia kandydatów, a nie tylko na obietnice wyborcze, które nie łatwo będzie zrealizować.
Zastanówmy się czy lepiej oddać władzę w ręce osoby doświadczonej, znającej problemy miasta. Posiadającej zdolność i doświadczenie w kierowaniu i współpracy z innymi ludźmi, znającej się na pracy samorządowej i posiadającej kwalifikacje zawodowe, czy też lepiej oddać władanie w ręce osoby, która dopiero będzie się uczyła rządzenia.
„ Co do umiejętności menedżerskich można takowe nabyć i nie trzeba kończyć studiów. Mawia się, że wiedzę się zdobywa, a inteligencję się ma. Mógłbym tu jeszcze przytoczyć jedną mądrość, mianowicie: "Kiedy człowiek hamowaty, nie pomogą magistraty."
Człowiek zdobywa wiedzę i nowe umiejętności przez całe życie. Dajmy się wykazać ochotnikom .
Funkcja burmistrza, to nie ochronka, ani miejsce na rozwijanie warsztatu pracy, budowanie autorytetu i kompetencji do pełnienia tej funkcji, to nie miejsce testowania siebie w imię hasła „dajcie mi ludzi, a powiem co robić” Potrzebna jest osoba, która z godnością będzie kontynuowała dzieło sp. P.Gozdka
„Rozmawiałem też z panią Skibą po spotkaniu przedwyborczym i myślę, że racjonalnie podchodzi do spraw gminy. W bieżącym tygodniu odbędą się jeszcze inne spotkania z kandydatami, na które także zamierzam pójść – wyjaśnił mieszkaniec Kaźmierzewa.”
„Nie przyglądałam się jeszcze dogłębnie planom przedwyborczym kandydatów, ale myślę, że zagłosuję na panią Skibę. Z twarzy wygląda na miłą – powiedziała 25-letnia mieszkanka Mroczy.”
„Zagłosuję na Skibę, bo tylko taka osoba wie, jakie gmina ma problemy, zna tę społeczność.”

To wybrane cytaty z artykułu który pojawił się w „Nakielskim Czasie”. Nie jest żadnym odkryciem, iż każda z osób zapytana na ulicach Mroczy ma swoje zdanie na temat problemów społeczności. Ważne jest, aby umieć je odpowiedzialnie rozwiązać.
Jak mówi przysłowie ludowe „ładna miska jeść nie daje” w odniesieniu do p. Skiby jest chyba trafiona. Może wypowie się któraś z osób, dla której „pseudoszefową” w firmie pakującej ryż była ta Pani...Pyskata, arogancka, często traktująca ludzi przedmiotowo, brak umiejętności komunikacji, bo przecież mówić, czy krzyczeć, to nie znaczy porozumiewać się.
Docenić można zaangażowanie tej Pani w działania społeczne, chęć służenia gminie i rozumienie problemów innych, ale to trochę za mało.
Kandydatów jest wielu, żaden nie spełnia kryteriów na idealnego burmistrza, do każdego można się „przyczepić”, wybór trudny, ale nie kierujmy się wyglądem zewnętrznym, pochodzeniem kandydata, nie kierujmy się osobistymi sympatiami, ale faktycznymi kompetencjami kandydatów. Podejdźmy krytycznie do obietnic, obiektywnie oceńmy ich zdolności i wybierzmy najlepszego.
sonda
51środa, 29 lutego 2012 20:17
wyborca
a ja chyba jednak za mundurowymi będę konkretne chłopy ,poukładani
sonda
52środa, 29 lutego 2012 20:26
karol
a ja go poprę nie obiecuje z tego co wiem to dużo rozmawiał z ludźmi w trakcie zbierania podpisów i sporo ich zebrał
zgrany zespół
53środa, 29 lutego 2012 21:57
Janek
a ja popierać będę pana Leszka, bo on trzyma z panem Kubickim, panią Brzezińską, panem Tarnolickim, panem Wiese, oni tak wiele dobrego dla gminy zrobili, świetlice Grac-Bud itp. to takie porządne inwestycje, zgrany zespół, dlaczego to co dobre psuć
ja jestem za panem Leszkiem Klesińskim - niech kontynuje dzieło z zespołem
zespół
środa, 29 lutego 2012 22:53
obserwator
A Mazur to co? Od macochy? I jeszcze "p. Małgorzata z finansów".
zespół
54środa, 29 lutego 2012 23:20
wyborca
I jeszcze Biniakowska z inwestycji!
zespół
55środa, 29 lutego 2012 23:21
inny wyborca
tak, i Kończak
zespół
56środa, 29 lutego 2012 23:21
inny wyborca
tak, i Kończak
zespół
57środa, 29 lutego 2012 23:23
jeszcze inny wyborca
oczywiście, i Łukaszczyk, bo dziury w drogach robi zamiast łatać!
Ad. zespół i zdecydowana reszta wpisów
58środa, 29 lutego 2012 23:32
znudzony
A ja proponuję cały urząd zwolnić! Precz z nimi! I niech cała szóstka kandydatów najlepiej w magistracie zasiądzie. Wtedy dopiero będziemy mieli krainę mlekiem i miodem płynącą... Ale na początek mogliby sensowne programy np. na łamach prasy zaprezentować, a nie sami sobie albo przy pomocy rodzin i komitetów wyborczych wpisy wrzucają - w dodatku bezsensowne.
dot. całości
59środa, 29 lutego 2012 23:35
ostrożny
Ja natomiast proponuję z nazwiskami uważać i oszczerstwami pod ich adresem. Bo ustalenie piszącego jest łatwiejsze niż się niektórym wydaje...
głosy
60czwartek, 01 marca 2012 15:06
Janek
Ciekwi mnie jak to jest to jest z Kaczmarkiem, taka przebitka. Pewnie cała komenda miejska z Bydgoszczy.
sonda
61czwartek, 01 marca 2012 15:15
sonda
a ja mam podejrzenia ze ta cała sonda jest fałszowana

redakcja powinna się tym czym prędzej zająć

nieuczciwa kampania wyborcza
sonda
62czwartek, 01 marca 2012 20:39
ja
Witam, na moje 3 kandydatów jest niegodnych kandydowania na burmistrza, podbijać sobie głosy, żenada. Chyba, że to jacyś zagorzali fani kandydatów, jeśli tak, zwracam honor kandydatom. Według mnie wygra ktoś z dwójki p. Lidia Skiba lub p. Leszek Klesiński. Ja stawiam na p. Skibę, ponieważ jest według mnie najlepszym kandydatem, a p. Klesiński nie jest mieszkańcem naszej gminy.
wybory-sonda
63piątek, 02 marca 2012 08:18
mieszkaniec
Ciekawe podsumowanie kandydatów w artykule, , już wiem na kogo głosować hahahhahahha
wybory-sonda
64piątek, 02 marca 2012 09:01
czytelnik
Gdzie ten artykuł? Nie mogę znależć.
mieszkaniec
65piątek, 02 marca 2012 12:11
wybory-sonda
Komentarz nr 5 Może pójdę zagłosować
wybory-sonda
66piątek, 02 marca 2012 12:14
wyborca
Może się przejdę na wybory - komentarz nr 5 do tego artykułu

Dodaj swój komentarz

Imię:
Temat:
Komentarz:
Start Wiadomości Gmina Mrocza Aż sześć osób na stanowisko burmistrza!